joint marketing > Actie > Fruitmasters / Zonnigfruit

Aardbeien, frambozen en blauwe bessen in het zonnetje!


opdracht

Aardbeien, frambozen, blauwe bessen, bramen... allemaal heerlijk fruit dat eens goed in het zonnetje moet worden gezet! Op welke manier kan Fruitmasters haar zachtfruit op een creatieve en ludieke manier onder de aandacht brengen bij de consument gedurende de zomerweken?

inzichten

Uit insights kwam naar voren dat ‘verwennen’ op nummer 1 staat als basismotivatie om zachtfruit te kopen. Een soort cadeautje voor jezelf of iemand anders dus. Hier hebben we de link met de zomer aan toegevoegd; Zonnig Fruit, een pure verrassing. 

idee

Koop Zonnig Fruit en maak kans op een fruitige lunch in de buitenlucht voor 2 personen bij de teler ‘thuis’.

ACTIVATIE

Ontwikkeling beeldmerk, actiewebsite ZonnigFruit.nl, Facebookpagina, POS (vloerstickers, stickering koelmeubel), advertenties in o.a. Elle Eten, Weekend, Fruitige lunch in de buitenlucht.