De werkwijze is simpel maar zeer effectief: BENK brengt merken, mensen en markten in beweging. Met een fullservice approach stellen we de doelgroep centraal en ontwikkelen we vanuit inzichten een relevante en onderscheidende strategie en conceptgedachte. Die vertalen we daarna door naar een creatief en impactvol 360° activatieplan. Inderdaad, de juiste content in het juiste medium op het juiste moment voor de juiste doelgroep. Online, offline, vanuit jouw merkstrategie en altijd met focus op point of sale!
Inzichten en doelen vormen de basis voor een campagne.
Vanuit deze inzichten en doelen ontstaat een relevant, onderscheidend en creatief activatie concept.
Met een impactvol concept en de inzet van de juiste activatiemiddelen verdienen we aandacht en creëren we bereik. Hiermee brengt BENK mensen, merken en markten in beweging. Dat is activatiepower!
BENK staat voor excellente executie. Meer dan 20 jaar ervaring in het bedenken, adviseren, creëren en realiseren van 360° activatie campagnes. On- en offline. We ontzorgen van A tot Z en vervullen de regisseursrol binnen onze campagnes.
We creëren chemie, energie en aantrekkingskracht en realiseren groei. Groei in merkenvoorkeur. We leveren wat we beloven en brengen doelgroepen succesvol in beweging.
Effectief activeren met een doordachte digitale strategie die data, technologie en creatie met elkaar combineert. Relevante en impactvolle content die je doelgroep raakt en op het juiste moment activeert. Inzet op diverse social kanalen, online platforms en samenwerkingen met influencers creëren een groot bereik en een hoge conversie, ofwel activatiepower!
Merkactivatie is what we do! De ultieme interactie tussen jouw merk en doelgroep door een relevante en creatieve activatie campagne op basis van interesse, motivaties en behoeftes van jouw doelgroep. Een slim doorvertaalde 360° graden campagne vanuit jouw merkstrategie.
De kracht van samenwerken! Een (gebruiks)moment wordt hiermee nóg relevanter en impactvoller. Vaak kunnen we het doel efficiënter en kwalitatiever bereiken als we een partnership aangaan. Denk bijvoorbeeld aan een collega-merk, een medium, een leisure- of incentive aanbieder of een (nieuw) afzetkanaal. Meer impact, meer bereik, meer conversie, méér resultaat!
Dit is merkactivatie in optima forma! Hoe kun je opvallen en relevant zijn op de winkelvloer? Hoe worden shoppers getriggerd om tot aankoop van jouw merk over te gaan? Op welke manier kun je shoppers aan je binden zonder je merkidentiteit te verliezen? Door een impactvolle shopper activatie campagne te creëren die in lijn is met de merkstrategie en een heel duidelijk doel voor ogen heeft, namelijk merkvoorkeur! Rotatie en penetratie zijn hierbij de drijvers!